Preferujeme individuální přístup ve formě průběžných konzultací. Poskytujeme externí vedení účetnictví. Klient je průběžně informován o lhůtách a termínech pro odvodové povinnosti, o stavu pohledávek a závazků, o stavu majetku, o výsledcích hospodaření firmy.
Zpracování účetních agend obsahuje především kontrolu formální správnosti dokladů, jejich začlenění do knih, vyhotovení nezbytných doplňujících dokladů, vlastní zaúčtování dokladů, následné provedení logických kontrol všech vztahů a sestavení měsíčního přehledu o stavu majetku, nákladů a výnosů (či výdajů a příjmů).
Zastupujeme klienty na úřadech.
Podívejte se, co všechno pro vás můžeme zajistit v rámci vedení účetnictví.
Zpracování a zaúčtování veškerých účetních dokladů
Vedení a zpracování evidence vašich závazků a pohledávek
Zpracování a podání přiznání k DPH
Vedení deníku příjmů a výdajů
Zakládání dokumentů do Sbírky listin
Sestavení účetních závěrek
Správa majetku a nákladových odpisů
Vedení pokladní knihy
Pravidelné reporty
Příprava platebních příkazů